بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

آيا حاصل هزاران ساعت بازجويي از يك اسير طي 9 ماه، تنها يك جمله 20 ثانيه است؟!

هزاران ساعت كار برادران مهرورز بر روي يك اسير طي 9 ماه، تنها يك جمله 20 ثانيه است؟!

. ادامه راه سبز(ارس): رسانه های وابسته به کودتاچیان دست به انتشار فیلمی تقطیع شده و ۲۰ ثانیه ای از صحبت های سیدمصطفی تاج زاده در زندان زدند که نه مقدمه آن مشخص بود و نه پایان آن و تنها تاكيدشان در این بوده که این عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت اظهار داشته که در انتخابات تقلب نشده است!

توضيح بيشتري لازم نيست و قاضي شما مردميد و فقط اين نكته را به كودتاچيان متذكر ميشويم كه اسفا كه چقدر دستهايتان خاليست!، كه اگر پر بود ديگر اينقدر روزانه نياز به دروغ و تهمت و افترا و شكنجه و تهديد نداشتيد! و مستندهايتان پس هزاران ساعت بازجويي‌هاي شبانه روزي و طاقت فرسا از يك اسير در طي 9 ماه فقط يك جمله 20 ثانيه اي نمي بود!!!، پس شاد باشيد از اين همه تلاش!. اييييييييي ول بـــــــــابـــــــــا اقتداااااااااااااااااااار!!!:

17 ثانيه! حاصل كار هزاران ساعت كار برادران مهرورز و نشان قتدارشان!



6 نظرات :: آيا حاصل هزاران ساعت بازجويي از يك اسير طي 9 ماه، تنها يك جمله 20 ثانيه است؟!

  1. شش سئوال از منتشرکنندگان فیلم تاجزاده در زندان

    صبح امروز، یک فیلم ۱۷ ثانیه ای از اظهارات آقای مصطفی تاجزاده ازاعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت ایران اسلامی توسط رسانه های کودتاگر پخش شد که بی شک انتقامی سخیفانه از شکایت قهرمانانه ۷ چهره اصلاح طلب ازسپاه است.

    فارغ از اینکه این فیلم صحت دارد یا نه و آیا این فیلم صداگذاری شده است یا خیر؛ شش سئوال را از گردانندگان اتاق های بازجویی مطرح میکنیم که پاسخ به آنها به خودی خود بیانگر بسیاری از ابهامات خواهد بود!

    الف- این صحبت ها در چه فاصله زمانی مطرح شده ؟! اگر آنها کوچکترین نرمشی از آقای تاجزاده دیده بودند آقای مشفق در صحبت های خودش در مشهد مانور وسیعی روی آن می داد، در صورتی که در آن اظهارات خوف از تاجزاده در صحبتهای این فرمانده سپاه موج می زد!

    ب- نفر چهارم که در اتاق نشسته کیست !؟

    ج- روند دادگاههای تاجزاده و عدم حضور او در دادگاه بعنوان واقعیت موجود ثبت و ضبط گردیده، که این واقعیت در تضاد با محتویات این ویدئو هست.

    د- چرا این اظهارات که باعث شعف و خوشحالی اقتدارگرایان گردیده قبل وبعد ندارد !؟ یعنی کل اظهارات آقای تاجزاده به ۲۰ ثانیه نمیرسد؟!

    هـ - آیا این امکان وجود ندارد که این اظهارات نقل قول ( و یا تمسخر)سخنان یکی از مسئولان برای حضار باشد!؟ چراکه اسرا مدت طولانی از رسانه محروم بودندو هر خبری را به سرعت به هم منتقل میکردنداین اظهارات میتواند نقل اظهارات رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد باشد

    و- البته این ویدئو و انتشار ان بار دیگر بر شکایت ۷ چهره اصلاح طلبمبنی بر سو استفاده نهادهای نظامی و امنیتی از امکانات خود در مسیر اهداف سیاسی صحهگذاشت. و ثابت کرد شنود ها و تصویر برداری های مخفیانه دستگاههای امنیتی که غالبابصورت غیر قانونی و خودسرانه صورت میگیرد در راستای منافع یک جناح سیاسی معلومالحال استفاده میشوند.

  2. «دولت کودتا و 20 ثانیه از مصطفی تاج زاده»

    داخل اتاق چهار نفر نشسته اند: مصطفی تاج زاده، عبدالله رمضان زاده و محسن صفایی فراهانی، نفر چهارم اما معلوم نیست که چه کسی است. اما احتمالاً می تواند یک مامور امنیتی باشد که این سه نفر را در زندان نزد خود فراخوانده است. ترکیب و چیدمان اتاق هم می تواند بیانگر این امر باشد. ضمن اینکه منتشرکننده این فیلم هم که احتمالاً نفر چهارم را می شناسد نامی از وی به میان نمی آورد و فقط از تاج زاده، رمضان زاده و صفایی فراهانی می گوید. از زاویه بالای اتاق، به نظر می رسید که دوربینی از صحبت های این چهار نفر فیلم برداری می کند. کسی نمی داند که مخفیانه است یا خیر اما در هر صورت به همین دلیلی که قبلاً گفته شد حتماً نفر چهارم را می شناخته است. اینکه چگونه یک فیلم از درون زندان اوین و صحبت های میان یک مامور امنیتی و سه بازداشت شده سر از سایت یوتیوب در می آورد و روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران آن را با آب و تاب نقل می کند خودش جای سئوال فراوان دارد که البته دوستان روزنامه نگار در روزنامه جوان دیگر چندان نیازی به جواب دادن آن ندارند. چون امروز همه می دانند که گزارش های خبری ویژه این روزنامه و چند روزنامه و سایت و خبرگزاری همسوی دیگر نظیر کیهان، فارس، ایرنا و رجا از شنودهای تلفنی تامین می شوند و تازه آن هم با راست و دروغ آمیخته می گردند. اما ابهام قضیه اینجاست که مصطفی تاج زاده صحبت های زیادی حتماً در همین جمع انجام داده است و قبل و بعد از صحبت های او هم افراد دیگری ممکن است حرفی زده باشند. از همان مامور امنیتی گرفته تا هر که از دو آزاده دیگر. در عین حال معلوم نیست که این صحبت های تاج زاده نقل قول است از قول یک مقام امنیتی یا سیاسی و یا تصورات قبلی مصطفی تاج زاده و حتی دیدگاه هایی که او به آنها اعتقاد دارد یا ندارد. از خاطرمان نرود این دقیقاً مشابه همان صحبت های رهبری در نماز جمعه 29 خرداد 88 است که قرار بود فصل الخطاب باشد و نشد. دوستانی که به راحتی حتی درون زندان جمهوری اسلامی دستگاه شنود و دوربین ضبط و ربط دارند و به این راحتی به انتشار اخبار به نفع خود اقدام می کنند آیا حاضر هستند صحبت های دیگر این عزیزان را هم نمایش دهند. به عنوان مثال بعد از دادگاه های نمایشی روزهای اول بقیه دادگاه با حکم قضات امنیتی به صورت غیرعلنی برگزار شد. شماها که به درون زندان می روید، خب به درون دادگاه ها هم بروید و گوشه ای از صحبت های این آزادگاه دربند را نمایش دهید. از خاطرمان نرود وقتی که قرار شد آسیب شناسی اصلاحات در رسانه ملی مطرح شود و سه نفر از برجستگان اصلاح طلب به تلویزیون رفتند و توضیحاتی دادند، حیدری مجری شبکه ذوم سیمای جمهوری اسلامی قول برگزاری جلسات دیگری را هم داد که البته بعد از گذشت یک سال هیچ گاه میسر نشد. چون عملاً انتظار آقایان را برآورده نکرد. آنها از اصلاح طلبان انتظار تایید صحبت های خودشان را داشتند و وقتی این تایید را نگرفتند نه به قولی که دادند وفادار بودند و نه جرات مباحثه و مناظره را داشتند. چون بنیان های سست و دلایلشان برای پاسخ به ابهامات انتخابات و تلاش کودتا از تار عنکبوت هم باریک تر بود.

  3. ادامه...

    راستی سردار مشفق که از زمین و زمان اصلاح طلبان خبر می داد و همه را افشا می کرد در این صحبت های دو ساعته خود چرا از این خودافشایی تاج زاده صحبتی به میان نیاورد. سردار مشفق چه زمانی صحبت کرد و این فیلم در چه تاریخی گرفته شد که به دوره زمانی صحبت های سردار روحانی مشفق نرسید.

    سه نفر از 7 دلاور اصلاح طلب که صحبت های مشفق را دلیلی بر کودتای مخملین انتخابات 88 نامیدند و نامه شکوائیه تنظیم کردند در این فیلم حضور دارند. به اذعان خانواده هایشان، صفایی فراهانی و تاج زاده بعد از انتشار نامه شکایت با تهدید ماموران امنیتی مواجه شدند که اگر به انکار آن نپردازند دوباره به زندان بازخواهند گشت. هر دو بر شکایت اصرار داشتند و انکار نکنند و زندان را به تزویر رندان ترجیح دادند. صفایی فراهانی یکی از این 7 نفر همان کسی است که احمدی نژاد در مناظره انتخاباتی با موسوی نامی از وی به میان آورد تا به قول خودش سواستفاده های اقتصادی اش را بر ملا سازد. البته که احمدی نژاد از صفایی فراهانی کینه داشت. چون او بود که پته رسوایی مسئولان سازمان تربیت بدنی احمدی نژاد را بر ملا ساخت. حالا یک سالی بیشتر از آن ادعاها می گذرد و احمدی نژادیون که در ریزترین امور زندگی اصلاح طلبان دخالت کرده اند کوچکترین ابهامی در فعالیت های اقتصادی صفایی فراهانی پیدا نکردند که حدااقل او را به دلایل مالی روانه زندان کنند. همین شرایط برای دیگران هم برقرار است. تاج زاده اسم رمز تمام رنج های احمدین نژادیون است و امروز روانه زندان می شود اما از صحبت هایی که در مورد کودتا و تلاش دولت و سپاه بر دخالت غیرقانونی در انتخابات پیش از این گفته بود تبری نمی جوید. تمام زندگی تاج زاده را گشته اند و از او 20 ثانیه به نفع خودشان مطلب در آورده اند. با ساعت های دیگر زندگی او که خواب بر اعوان و انصارشان حرام کرده است چه خواهند کرد؟

  4. اين درست مثل اين است كه ملت ميگويد " ديكتاتوري بنام رهبر معظم انقلاب قاتل است" و كودتاچيان سر و ته جمله را بزنند و بگويند كه ملت اقرار كرد كه رهبر (معظم) است و جمله را از زبان ملت اينگونه باز نشر دهند "بنام رهبر معظم انقلاب"!

  5. آقا امروز من نزديك بود سكته كنم چون تيتر اول يكي از اين سايتهاي نيمه اصوالگرا اينگونه بود:

    سیدمحمد خاتمی درگذشت...

    بعد كه وارد خبر شدم تيتر كامل اين بود:

    سیدمحمد خاتمی درگذشت سید تقی درچه‌ای را تسلیت گفت

    حالا اين سايت نميتوانست مثلا چنين تيتري را انتخاب كند؟:

    پیام تسلیت سیدمحمدخاتمی به مناسبت درگذشت سید تقی درچه‌ای

    كه در اين صورت اگر هم تيتر خلاصه شود امثال من سكته نكنند!

    نقل اين فيلم كودتاچيان است كه نه سر دارد و نه ته و فقط خودشان را با اين كلك گول ميزنند و ممكن است امثال خودشان از زور باورناپذيري سكته كنند!!!

  6. salam
    باید به حال مظلومییت جنبش سبز وهواداران آن گریست...............

آخرين اخبار ارس