بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

محموله زیمنس در مسیر نیروگاه اتمی بوشهر متوقف شد

محموله زیمنس در مسیر نیروگاه اتمی بوشهر متوقف شد

. ادامه راه سبز(ارس): هفته‌نامه آلمانی اشپیگل در شماره جدید خود به نقل از مقامات پلیس گمرک آلمان از توقیف شش محموله شرکت زیمنس در سال جاری میلادی به مقصد ایران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری فرانسه آخرین محموله در فرودگاه فرانکفورت و در ماه ژوئن توقیف شده است.

بنا به گفته پلیس گمرک آلمان این محموله ظاهرا عازم روسیه بوده و از آنجا برای استفاده در نیروگاه اتمی بوشهر در نظر گرفته شده بود.

انتشار این گزارش در حالی است که پیش از این شرکت زیمنس در ژانویه سال جاری میلادی از توقف همکاری و معامله با ایران خبر داده بود.

پیش از این مقامات روسیه واز جمله سفیر مسکو در سازمان ملل از اقدام گمرک آلمان در توقیف محموله‌های به مقصد روسیه انتقاد کرده بود.

بنا بر این گزارش یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت زیمنس در واکنش به این خبر اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر سرپیچی از قوانین و ارسال مستقیم تجهیزات از زیمنس به ایران وجود ندارد.

اشپیگل می‌نویسد که تجهیزات توقیف شده قرار بوده در قالب معامله با یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت روسی "اتم استروی اکسپورت"، در اختیار این کمپانی روسی قرار گیرد.

اتحادیه اروپا در ماه میلادی گذشته مجموعه تحریم‌هایی را علاوه‌بر تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران وضع کرده است و ماموران گمرک فرودگاه فرانکفورت با استناد به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران محموله ارسالی به روسیه را توقیف کرده‌اند.

اشپیگل می‌نویسد که گمرک آلمان در سال جاری میلادی حدود 6 محموله را که اغلب آنها می‌بایست از مسیر روسیه به ایران می‌رسید توقیف کرده است.

با وجود انتشار گزارش اشپیگل، شرکت زیمنس آلمان اعلام کرد که تجارت و معامله این شرکت با ایران از نیمه سال جاری میلادی متوقف شده است.

0 نظرات :: محموله زیمنس در مسیر نیروگاه اتمی بوشهر متوقف شد

آخرين اخبار ارس