بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

كروبي: مگر می شود با رعب و وحشت و ترساندن مردم حکومت کرد

کروبی در ديدار با خانواده جلايي پور:
مگر می شود با رعب و وحشت و ترساندن مردم حکومت کرد

. ادامه راه سبز(ارس): به گزارش سحام نيوز، عصر دیروز حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی به دیدار محمدرضا جلایی پور زندانی تازه آزاد شده، رفت. در این دیدار ایشان جویای احوالات زندانیان و بخصوص زندانیان گمنام شدند.
مهدی کروبی در بخشی از سخنانش در این دیدار گفت: ” جای دارد از همینجا یادی از زندانیان گمنان نموده و تلاش و ایستادگی آنها و خانواده هایشان را ارج نهیم .. در این ماه، انتظار آزادی زندانیان، خواسته ای بیراه و زیاده ای نیست که ملت آنرا می طلبند.“
تلاش و ایستادگی زندانیان گمنام و خانواده های آنان را ارج می نهمیم

دبیرکل حزب اعتماد ملی در این دیدار گفت: “متاسفم از اینکه کار به اینجا کشیده شده که فرزندان کشور را به بهانه های مختلف بازداشت و در زندانها نگهداری کنند. این برای نظام ما جالب نیست.” ایشان در ادامه یادی از زندانیان گمنام کردند و افزودند: ” هستند بسیاری که معروف نیستند و هزینه های زیادی را بی گناه متحمل شده اند. جای دارد از همینجا یادی از آنان نموده و تلاش و ایستادگی آنها و خانواده هایشان را ارج نهیم.”

قسم خورده اند که فندق را با پتک بشکنند!

مهدی کروبی با بیان اینکه نمی توان با رعب و تهدید حکومت کرد، افزود: ” قسم خورده اند که فندق را با پتک بشکنند! مگر می شود با رعب و وحشت و ترساندن مردم، حکومت کرد! هیچگاه وضعیت سیاسی کشور را اینچنین تصور نمی کردیم . متاسفانه مساله درگذشت و برگزاری مراسم ها برای نظام به چالشی بزرگ تبدیل شده است. این افتخار نیست که کار نظام به اینجا رسیده است که مردن آدم ها نیز به بحرانی بزرگ مبدل شده و مجبورند برای هر فردی که می میرد جلسه ی امنیتی تشکیل دهند که آیا اجازه برگزاری مراسم عزاداری به خانواده وی بدهند یا خیر؟! اگر اجازه دادند حال باید تصمیم بگیرند در کدام نقطه از کشور این مراسم برگزار شود تا اندک مردمانی بتوانند حضور یابند!! البته باز هم کار شورای تامین امنیت به اینجا ختم نمی شود بلکه باید در نهایت افرادی را در لیست عدم ورود به مجلس ترحیم بگنجانند و هم به آن افراد اخطار دهند و هم به صاحبان عزاء!! “

رئیس مجالس سوم و ششم در اینباره افزود: ” اخیرا نیز همین مساله برای مرحوم آقای ططری نماینده پیشین مجلس و بیسجی واقعی، جبهه رفته و مسوول بسیج عشایر و همچنین حجت الاسلام و المسلمین آقای درچه ای که از روحانیون مبارز و خوش سابقه بودند، به تلخی تکرار شد. هر دوی آنها مورد تائید همه گروه ها و جناح ها بودند. ببینید کار به کجا رسیده است!! آیا این رسم و شیوه ی صحیح حکومتداری است؟!”

مهدی کروبی در مورد رفتار دولتمردان ادامه داد: “چنان رفتار می کنند که گویی تمام مشکلات کشور را حل کرده اند و اکنون وقت کافی دارند تا در امورات شخصی مردم از مراسم عروسی گرفته تا مراسم ختم دخالت کرده و تصمیم گیری کنند!
انتظار آزادی زندانیان را در این ماه پربرکت و پر رحمت داریم

دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان گفت: ” ماه رحمت و برکت و میهمانی بزرگ مسلمین جهان نزد خداوند متعال است. در این ماه انتظار آزادی زندانیان، خواسته ای بیراه و زیاده ای نیست که ملت آنرا می طلبند. امیدوارم هر چه زودتر شاهد آزادی زندانیان باشیم تا انشاا.. شادی را در این ماه عزیز برای خانواده هایشان و ملت عزیز ایران به ارمغان بیاورد”

در ابتدای این دیدار خانواده جلایی پور از حضور مهدی کروبی قدردانی و تشکر نموده و مححمدرضا جلایی پور نیز شرحی مختصر از روند دستگیری و دوران بازداشت خود ارائه نمود.

4 نظرات :: كروبي: مگر می شود با رعب و وحشت و ترساندن مردم حکومت کرد

  1. dorod bar karobi.dorod bar hameye zendaniane siasi.dorod bar hameye kasani ke farzandaneshan ra nesare azadie mihan kardand.dorod bar mardomi ke hamishe be pa khastand.roze ghods nazdik ast,va baz be khiabanha miayim ta kodetachian bedanand hanoz jonbeshe sabz zende ast.v.

  2. moghavematetan ra tahsin mikonim.va dar ayande az shoma baraye farzandaneman migoyim ,ke che delavar mardomanibodand.ma pirozim v.

  3. مدافع ازادی
    درود بر محمد رضا جلایی پور و تمام کسانی که باصبر و استقامت بر روی عقاید خودایستاده اند

  4. کروبی تو فاسقی
    کروبی پای درنعلین آتشین کرده ای
    انشاء ا.. باب جهاد فی سبیل ا.. باز شود تا تو و همدستان پلیدت را به سزای اعمال کثیفتان برسانیم.
    کروبی جنایتکار راستی نگفتی 300 میلیونی شهرام جزایری را چه کار کردی؟
    تو که آنقدر مردم مردم می کنی چرا آن پولها را بین فقرا تقسیم نکردی؟
    نتیجه خوردن پول حرام نیز همین کارهایی و اعمالی است که از تو سر می زند.

آخرين اخبار ارس