بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

ادامه سريال آقاي متوهم: ایران تنها دولتی است كه به طور كامل در دنیا مشروعیت دارد

ادامه سريال آقاي متوهم:
برای اداره دنیا برنامه‌ای را تهیه كرده‌ام!
. ادامه راه سبز(ارس): گزیده‌ای از سخنان احمدی‌نژاد در هشتمین همایش گرامیداشت هفته جهانی مساجد در ادامه می‌آید:


-مساجد محل عملیاتی كردن برنامه‌های امام عصر(عج) برای اداره جامعه هستند. ‌ائمه جماعات هم نقش مهمی در اداره جامعه دارند زیرا دین منهای امام بی‌معنا و با بی‌دینی

- امروز شاهد سنگین‌ترین و گسترده‌ترین دشمنی‌های تاریخ علیه ملت ایران هستیم زیرا ایران یك ظرفیت عظیم و تنها مجموعه‌ای است كه می‌تواند با بسیج ملت‌ها در برابر دشمنان بایستد. همچنین آنان می‌دانند كه هرگاه در طول تاریخ،ملت ایران فرصتی پیدا كرده است امواج انسانی آن همه دنیا را فرا گرفته است.

-اقتصاد ایران 900 میلیارد دلاری است در حالی كه رقم مبادله ایران با اروپا 24 میلیارد دلار است بنابراین اگر این تبادل انجام نشود مطمئناً ملت ایران جشن خواهد گرفت .

- حتی اگر تحریم‌ها اثری بگذارد به دوره ریاست جمهوری اوباما نمی‌رسد، اما قطعاً تاثیر عمیق تحریم‌ها موجب شكوفایی، خودكفایی و قدرتمندتر شدن اقتصاد ایران خواهد شد.

-برای اداره دنیا برنامه‌ای را تهیه كرده‌ام در این برنامه دشمنان هم نقشی دارند و آنها امروز دقیقاً كاری را كه ایران می‌خواهد،انجام می‌دهند به طوریكه با صدور قطعنامه علیه ایران ظالمانه بودن شورای امنیت و سایر سازمانهای بین المللی را با سند اثبات می‌كنند.
- اگر ایران بخواهد بمب اتم بسازد از دشمنان هراسی ندارد. اما به دلیل ادای تكلیف دینی خود این كار را انجام نمی‌دهد زیرا تكلیف دینی و دستور رهبری عزیز، ساختن بمب اتم را ممنوع كرده است ضمن اینكه بمب را در مناسبات جهانی موثر نمی‌دانیم .

-دولت ایران تنها دولتی است كه به طور كامل در دنیا مشروعیت دارد.زیرا هم رای ملت را دارد و هم تنفیذ شده است . همچنین بالاترین پشتیبانی از یك دولت در ایران محقق شده است . مطمئناً دشمنان آرزوی وارد كردن كوچكترین فشاری را بر دولت ایران از طریق ملت با خود دفن خواهند كرد.

-افرادی كه تصور می‌كنند به واسطه دشمن می‌توانند به جایی برسند و جام زهر را آماده كردند، بدانند دوره آنها به پایان رسیده و دیگر تكرار نخواهد شد و ملت ایران جام زهر را به كام بدخواهان فرو خواهد كرد.

1 نظرات :: ادامه سريال آقاي متوهم: ایران تنها دولتی است كه به طور كامل در دنیا مشروعیت دارد

  1. ناف حراميان را با دروغ بريده اند

آخرين اخبار ارس