بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

میرحسین موسوی: عده ای نفع خود را در ایجاد تفرقه بین ملت می بینند

میرحسین موسوی در ديدار با جمعي از فرزندان خانواده های ایثارگران:
عده ای نفع خود را در ایجاد تفرقه بین ملت می بینند

. ادامه راه سبز(ارس): تازه ترین دیدار میرحسین موسوی با جمعی از فرزندان خانواده های ایثارگران بود. موسوی در این دیدار ضمن ترسیم آثار جنبش سبز مردم ایران، بر اتحاد و استقامت تا تحقق تغییرات مطلوب در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه میرحسین موسوی جنبش سبز مردم ایران را موجب الفت و نزدیکی اقشار مختلف مردم به یکدیگر دانست و گفت: «راهبرد زنجیره انسانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن در سطح ملی دنبال می شود و همه ما با تکثر آرا، عقاید و فرهنگها و قومیت ها به تدریج لکنت زبان خود را از دست می دهیم و می توانیم راحت تر با هم صحبت کنیم.»

  • حلقه وصل تشکلها: آزادی٬ عدالت و پاسداری از حقوق ملت
  • جنبش سبز زمینه آشتی ملی را فراهم آورده است

وی در همین زمینه افزود :«تشکل های سیاسی که با سیاست های غلط از هم جدا شده بودند، به تدریج به هم نزدیکتر می شوند، با هم مذاکره می کنند و بر سر یک سفره می نشینند. آنچه نقطه وصل آنها با یکدیگر است تلاش برای آزادی، عدالت و تفاهم بر سر پاسداری از حقوق ملت است. مرزهای خودی و ناخودی به تدریج کمرنگ می شود و به جای آن تعامل و گفت و گو می نشیند. امروز به برکت یک جنبش سبز مردمی زمینه آشتی ملی، دوستی و وحدت بیش از همیشه بین فرهنگهای گوناگون، قومیت ها و شیعه و سنی و همه اقشار بوجود آمده است.»

  • عده ای نفع خود را در تفرقه می بینند
  • به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی می کنند
  • رسانه ملی را به یک رسانه تفرقه افکن یکطرفه تبدیل کرده اند

موسوی گفت :«گرچه عده ای که نفع خود را در تفرقه و شقه شقه کردن مردم می دانند با پرونده سازی و اقداماتی گسترده به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی را ادامه می دهند و جریانهای ناسالمی که امروز گاهی در فضای مجازی می بینیم که مقدسات را به سخره می گیرند، ریشه در این میلیاردها تومانی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود. آنها می خواهند همانطور که رسانه ملی را با دخالت خود به یک رسانه تفرقه افکن یکطرفه تبدیل کرده اند فضای مجازی برآمده از جنبش سبز را با ویروس های خود آلوده کنند تا اعتماد ملت اسلامی ما از این پنجره زیبای باز شده سلب شود ولی این توطئه نیز نتیجه عکس خواهد داد.»

  • سیاست نامه های قدیمی هم ظلم و ویرانی ملک را قرین هم می دانستند

نخست وزیر دوران دفاع مقدس ضمن اظهار تاسف از اینکه نظام دچار جمود، فساد و ظلم شده است، گفت: «نظام هم اکنون نمی تواند متناسب با تغییرات جهانی و تغییرات داخلی تحول لازم را در خود ایجاد کند. این موضوع طبیعی هم هست چرا که موثرترین عنصر برای تغییرات مطلوب دخالت مردم در همه امور و رعایت حق تعیین سرنوشت برای ملت و رعایت حقوق شهروندی است. حتی سیاست نامه های قدیمی هم ظلم و ویرانی ملک را با هم قرین می دانستند.»

  • امروز زندانهای ما از فرزندان مبارز و آزادیخواه این کشور پر شده

میرحسین گفت :«قدیم ها در کتابهای دینی خود از زندانهای منصور دوانیقی ها و هارون الرشیدها می خواندیم و امروزه زندانهای ما از فرزندان مبارز و آزادیخواه این کشور پر شده است. حتی کسانی که شاکی از اتهاماتی هستند که بر آنها وارد شده به زندان برده می شوند و تهمت زننده و دستگاههای حامی او دور از دسترس قوه قضاییه قرار می گیرند.»

  • رمز بازگشت نشاط به جامعه

موسوی کلیدی ترین رمز تحقق مردمسالاری را قبول آرای مردم دانست و گفت : «آرای مردم است که می تواند کشور را از بحرانی که در آن گرفتار شده ،نجات بدهد و شور و نشاط را به جامعه بازگرداند.»

20 نظرات :: میرحسین موسوی: عده ای نفع خود را در ایجاد تفرقه بین ملت می بینند

  1. يا حسين ميرحسين

  2. موسوی فتنه گر دروغگو
    من از قبل انتخابات 88 تا چند ماه پیش از طرفداران و اطرافیان تو بودم اما بعد از شنیدن صحبتهای مخفیانه تو و کروبی سبک مغز در 15 بهمن ماه از نیت پلیدتان آگاه شدم.
    در حقیقت شمایید که برای رسیدن به قدرت مردم رافریب داده اید. و با دست گذاشتن روی نقاط ضعف دولت،مردم را برانگیخته ای. تو همانگونه که خودت گفته ای از سال 70 به بعد تصمیم داشتی این برنامه های کثیف را اجرا کنی یعنی از زمان رفسنجانی به بعد. اما بهترین زمان را در زمان دولت احمدی نژاد دیدی.
    اگر خدا بخواهد بزودی رسوایت می کنم.
    ضمنا با کلید خوردن رسا بصورت قانونی مقدمات بازداشتت فرا می رسد.

  3. هزاران هزار ننگ بر موسوی و کروبی و خاتمی
    برخی از جوانان اقوام و خویشانم فریب دروغهای شما را خوردند و در تجمعاتی که شما فتنه گران به راه انداخته بودید شرکت کردند و به دست پلیس دستگیر شدند و دارای پرونده و سابقه امنیتی هستند و ممکن است در آینده تحصیلی و کاری براشان مشکل ایجاد شود. همه آن جوانان از کرده خود پشیمانند و بدان که والدین آنها شما را دائما نفرین می کنند.
    انشاء ا.. در قیامت سزای اعمالتان را ببینید.

  4. يا حسين مير حسين
    مرگ بر ديكتاتور مرگ بر جيره خور

  5. دورد بر نخست وزير امام
    يا حسين ميرحسين يا مهدي شيخ مهدي

  6. درود بر مرد آگاه و آزاد ميرحسين موسوي
    مرگ بر استبداد

  7. ناشناس اين كلكها ديگه قديمي شده و شايد به ندرت بتوانيد در جايي مثل بالاترين از اين حيله ها استفاده كنيد ولي اينجا خريدار نداره!

    اين ملت تا اجراي تمامي بندهاي قانون اساسي يكدل و يك رنگ پشت يكديگر در مقابل طاقوت و ديكتاتور و روز و زر و تزوير ايستاده است

    انشاالله از آقاجونتون بزاره شما هم آگاه ميشويد و به خيل ملت هميشه در صحنه مي پيونديد و چماق ها و سلاحهايتان را زمين ميگذاريد

  8. آقاي نا شناس اينجا مال فتنه گراس پس برو تو سايت هاي نجس و كثيف مهر رجا نيوز و ديگر بنگاه هاي لجن پراكن نظرتو بذار ديگه داري اينجا تابلو مي شي
    يا حسين مير حسين

  9. آهاي ناشناس من هم جوانم و متاسفانه تا يكي دو ماه پيش خام بودم و بي تفاوت ولي با روشنگريهاي جنبش سبز تازه عاشق حقانيت ميرحسين شدم و به خيل سربازان اين رهبر سبز دلاور و ملت بيدار پيوستم و در اين راه درس و دانشگاه كه هيچ بلكه از جانم در مقابل مثلث شوم رز و روز و تزوير خواهم گذشت. واي بر من كه عمري را در ناآگاهي گذراندم و اميد به عفو و بخشش خداوند دارم

    يا علي ، موسوي

    دانشجوي كارشناسي

    ۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۱۳

  10. خوني كه در رگ ماست ، هديه به "ملت" ماست

    زنده باد ملت و پاينده باد وطن

    نابود باد ديكتاتور كودتاچي

  11. روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته ام. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود.

    ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.

    جانم فداي آزادي ملت

    ۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۰

  12. مرده و نابود باد سلطنت سيد علي

    زنده و جاويد باد ملت سبز ايران

    سلام بر حسين، لعنت بر يزيد زمان

    ۴ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۸

  13. تف به روي آيت اللهي كه براي حفظ قدرت دروغ گفتن را جايز كرد و فتوا بر عمل دروغ براي پيروانش و بر عليه ملت داد

  14. جانم فداي ايران
    يا حسين ميرحسين

  15. موسوی یک دیکتاتور واقعی است
    کسانی که در زمان نخست وزیری موسوی در سیستم های دولتی کار می کردند شاید به یاد داشته باشند که چه فضای بسته ای ایجاد کرده بود.
    من در آموزش و پرورش کار می کردم آنقدر فشار و رفتار دیکتاتوری در زمان موسوی وجود داشت که یکی از همکارانم روزی در مدرسه بخاطر پوشیدن جوراب سفید مورد بازخواست بازرس آموزشو پرورش قرار گرفته بود.
    تف بر ذاتت موسوی که برای دست اندازی به کرسی قدرت رنگ عوض کرده ای و حرف از آزادی و حقوق مردم می زنی.

  16. درود بر مير حسين موسوي لعنت بر سانديس خوران و خود فروشان زمان
    تف به ذات رهبر بي ناموست معلم بي سواد

  17. همه پیامهایی که به طرفداری از موسوی در این صفحه با اسامی مختلف درج شده کار یک نفر است.
    توجه کنید در اوایل این بخش افراد ناشناسی بر ضد موسوی مطلب نوشته اند.بعد یکی از طرفداران ابله موسوی در تاریخ 26 آگوست از ساعت 17:50 تا 18:50 در طی یک ساعت با اسامی مختلف پی در پی به طرفداری از موسوی مطلب گذاشته است. البته این فرد از دیروز تا به امروز نیز مراجعاتی به این صفحه داشته و یک مطلب دیگر هم گذاشته است.
    این فرد در سایر گزارشات در صفحات دیگر هم هرجا که کسی بر ضد موسوی مطلب نوشته پیغامی گذاشته. و در صفحاتی که کسی پیغام مخالف نداده تعداد نظرات 0 است.
    البته از نظر روانشناسی این فرد، شخصی عقده ای است و در زندگی تو سری خور بوده است. این فرد یکی از دستندرکاران همین سایت است.

  18. 11.11 كافر همه را به كيش خويش پندارد

  19. قابل توجه آن برادر عرزشي و مخless كامنت گذار

    با توجه به رنج ipهاي ورودي شما، كاملا مشخص است كه شما چند نفريد!

    اما همينكه شما وادار شده ايد كه بغير از بنگاههاي لجن پراكني "كفار" (كيهان،فارس،ايران،رجا) بطور منظم مطالب اينجا را مطالعه كنيد، رسالت خود را به انجام رسانيده ايم و بقيه اش لطف عنايت خداوند بشما خواهند بود و صد البته خواست خودتان در برداشتن نقاب جهالت

    به اميد ديدار روزافزون شما
    يا علي
    ارس

  20. يا حسين ميرحسين ما بيشماريم تا كور شود آنكه نتوان ديد

آخرين اخبار ارس