بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

سريال آقاي متوهم: همه رقبا و مخالفین من آزاد هستند

سريال آقاي متوهم:
همه رقبا و مخالفین من آزاد هستند
. ادامه راه سبز(ارس): گزیده‌ای از مصاحبه اخير احمدی‌نژاد با «نیویورکر» در ادامه می‌آید:

-یكی از مشكلات اصلی سردمدارن غرب كم اطلاعی آن‌ها نسبت به مسایل ایران و جهان است. سال گذشته در ایران بالاترین تراز دموكراسی به نمایش گذاشته شد این در حالی است كه در هیچ یك از كشورهای غربی 85 درصد مردم درانتخابات شركت نمی‌كنند. ایران كشوری آزاد است که همه به راحتی از هم انتقاد می‌کنند و امروز هم همه رقبا و مخالفین من آزاد هستند.

-ایران هیچ نوع دیكتاتوری اعم از حزبی یا غیرحزبی را بر نمی‌تابد. جالب است کسانی که ایران را به دیكتاتوری متهم می‌كنند در گذشته از رژیم شاه كه یك دیكتاتور شناخته شده و خشنی بود به طور مطلق حمایت می‌كردند حتی امروز هم ازكشورهایی كه دیكتاتوری مطلق هستند و هیچ انتخاباتی در آن برگزار نمی شود، كاملا حمایت می كنند.

-به نفع سیاستمداران غربی است كه واقعیت های ایران را مورد توجه قرار دهند زیرا با اظهارات آن‌ها واقعیت‌های ایران تغییر نمی‌کند و ایران هم هرگز مطابق خواسته و میل آن‌ها عمل نخواهد كرد. مردم ایران درحالی‌که با هم صمیمی هستند، در انتخابات آزادانه با هم رقابت می‌كنند، ضمن این‌كه در هر كشوری قانون وجود دارد، اگركسی موجب شكسته شدن قانون شود، دستگاه قضایی با او برخورد می‌كند.

-بدترین خفقان در آمریكا حاكم است. در دوره آقای بوش بسته‌های پستی و مكالمات تلفنی را كنترل می‌كردند. در حالی‌كه در ایران هیچ‌گاه چنین چیزی وجود ندارد. درحال حاضر شما به عنوان خبرنگار، راحت و بدون واهمه با من صحبت می‌كنید در حالی كه هیچ یك از روسای جمهور آمریكا این جرات را نداشتند كه یك خبرنگار ایرانی، آزادانه از آن‌ها سوال كند و در كنفرانس‌های خبری مختلف نزدیك به 60 خبرنگار آزادانه از من سوال می‌كنند در حالی‌كه امكان ندارد سران آمریكا چنین كنفرانس خبری را برگزار كند.

-بنده برای آقای اوباما پیام تبریك فرستادم كه این اقدام بعد از سی سال اهمیت بسیاری دارد، البته فشارهای زیادی بر من وارد شد و بسیاری از روزنامه‌ها و گروه‌های سیاسی ایران به این اقدام اعتراض كردند. ایران با این‌ اقدامات، گام اول را برداشت و اعلام كرد اگر تغییرات واقعی باشد ایران همكاری خواهد كرد اما پاسخی دریافت نشد. سپس آمادگی خود را برای گفت‌وگوی آزاد و در برابر رسانه‌ها در جریان سفر نیویورك اعلام كردیم كه این نشانه صداقت ایران بود اما باز هم پاسخی دریافت نشد.
-ایران آمادگی دارد براساس عدالت و احترام به آن‌ها كمك كند. اگر این موضوع را بپذیرند ملت ایران راه خروج از این بن بست را به آن‌ها نشان می‌دهد.

-من هر سال اعلام آمادگی كردم اما فكر نمی‌كنم در بین سیاستمداران آمریكایی گوش شنوایی باشد اما آن‌كه باید بشنود مردم آمریكا هستند، امیدوارم سردمداران آمریكایی با درك این موضوع مردم افغانستان و عراق و سربازان خود را بیش از این به كشتن ندهند زیرا حتی اگر یك نفر هم كشته شود حل مساله مشكل‌تر می‌شود.

=============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» ادامه سريال آقاي متوهم: ایران تنها دولتی است كه به طور كامل در دنیا مشروعیت دارد
» آقاي متوهم: صهیونیست‌های احمق آدم اجیر كردند كه مرا ترور كنند

0 نظرات :: سريال آقاي متوهم: همه رقبا و مخالفین من آزاد هستند

آخرين اخبار ارس