بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

ابطحي خطاب به مداح دربار: طفلک جوانان مخلصی که درس دین از شما بجويند!

ابطحي خطاب به حاج! منصور ارضي:
كمي فكر كن كس ديگري از آشنايانت نبوده؟!

. ادامه راه سبز(ارس): منصور ارضی مداحل سرشناس شب گذشته در مسجد ارک سخنانی را بر زبان خود جاری ساخت که روی تمامی گناهکاران را در ماه مبارک رمضان سفید کرد.
ابطحی خطاب به منصور ارضی، من را در منزلم و در کنار زن و بجه ام گرفتند، یک کمی فکر کن کس دیگری از آشنایانتان نبوده،؟ اشتباهی نگفتین؟ طفلک جوانان مخلصی که درس دین از اینان میجویند!

اين هم نوشته اي از يك پا منبري حاج منصور ارضي (مداح اهل بيت!):

رهوا- حدود بیش از ۱۰ سال است که با صدای جانسوز حاجی اشک می ریزم و یکی از افرادی که واقعاً من رو با روضه اهل بیت آشنا کرد حاج منصور بود. خیلی از وقت ها در جمع ما بچه حزب اللهی ها، بیانات حاجی، ادبیات و حتی منش حاجی، قداست داشت و حتی در دوران سازندگی و اصلاحات، ملجاء ما و پناهگاهی که بتوان از هیاهوها و فضای سنگین سیاسی و انگ‌های گروه فشار که به ما می زدند، حاجی بود و هیئت های حاجی، آقا جون خلاصه خسته تون نکنم “الگو” و آمال ما بچه ها حاج منصور بود، اما…

نمیدونم چرا اینجوری شد که شد…

دیشب مثل هر شب دیگه از ماه مبارک رمضان مسجد ارک بودم، حاجی طبق هر شب شروع کرد به بیان مسایل و مشکلات سیاسی جامعه و سیاسیون.

( البته لازم میدانم این را تذکر بدهم که بنده علی‌رغم بسیاری از دوستان هیئتی که صحبت کردن حاجی در مسایل سیاسی را خوب نمیدانند، اتفاقاً بسیار خوب است که حاجی این مسایل رو مطرح میکند) .

ولی یه صحبتی حاجی دیشب کرد و ذکر خیر یا بهتر بگم ذکر شر یکی از عوامل فتنه سال گذشته شد. خب تا الان همه چیز درست بود که ناگهان حاجی با استفاده از الفاظی همه چیز رو ( از دید بنده) به هم ریخت.

ماجرا از این قرار بود که حاج منصور با مثال زدن “ابطحی” رییس دفتر خاتمی گفت که اون با این همه مشکلات آخر سر در حالت زنا دستگیرش کردند و اگه اون، این همه مشکلات نداشت که حرف نمیزد و اذعان نمیکرد!

من نمیدونم چرا حاجی این حرف و زد ؟!

یکی از دوستام که کنار من نشسته بود هم با ناراحتی گفت: حاجی که این همه دعا میکنه که خدایا به ما اخلاق علوی و رفتار اهل بیت رو عنایت کن، مگه سیره امام علی علیه السلام اینطوری بود؟

مگه ما نخوندیم و نشنیدیم که وقتی به حضرت رسول صلی الله علیه و آله خبر می آورند که در فلان مکان ، فلان شخص دارد زنا انجام می دهد، حضرت رو به امام علی علیه السلام می کند و میگوید یا علی برو آنجا.

امام هم امر رسول خدا را اجابت کرده و به آن مکان می رود ولی قبل از رسیدن در آنجا با ایجاد سرو صدا کاری می کند که آن شخصی که در آنجا بود متوجه حضور امام شود و…

حالا این دوگانگی در من و یا شاید در خیلی ها بوجود بیاید که کدام یک از این رفتارها برای ما می تواند درس اخلاق باشد و کدام روش به سیره اهل بیت نزدیک تر باشد؟

توضیح ۱: عوامل فتنه خیانت کاراند و باید محکوم بشوند ولی آیا اتهاماتی که از قبل به ایشان زده می شود از نظر حقوقی اثبات نشده است و نباید تا مطلبی صحت آن مشخص نشده است پرداخت چرا که این امر خارج شدن از مسیر حق و عدالت است.

توضیح ۲: به عقیده نگارنده عوامل فتنه و ابطحی دارای خیانت های فراوان به این مردم و سرزمین هستند که باید این مسایل آنها، برای مردم بازگو شود و نه مسایل دسته چندم مانند مسایل اخلاقی آنان چرا که این امر باعث عدم آسیب شناسی جریان فتنه می شود.

2 نظرات :: ابطحي خطاب به مداح دربار: طفلک جوانان مخلصی که درس دین از شما بجويند!

  1. آقای ابطحی من از برخی مسائل تو خبر دارم بعنوان مثال، سال 1373 در کشور لبنان شهر بیروت یادت هست؟ مطمئن هستم که یادت هست آخه خیلی حال داد.

  2. مگه آقاي ابطحي در بيروت ترتيب شما را داد؟! نوش جان

آخرين اخبار ارس