بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نامه مادر داريوش ممبيني عضو بازداشت شده شوراي شهر اهواز به رئیس قوه قضائیه

نامه سرگشاده مادر داريوش ممبيني به رئیس قوه قضائیه:
هرگونه عوارض ناشی بازداشت فرزندم متوجه مقامات اجرایی و قضایی استان و کشور است
. ادامه راه سبز(ارس): مادر داریوش ممبینی، عضو بازداشت شده شورای شهر اهواز، با انتشار نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه، با بیان سوابق فرزندش خواستار آزادی فوری وی شد و از وی پرسید: «آیا تحمل شکنجه فرزندان در قبل ازانقلاب و دادن دو شهید و ۴ جانباز درانقلاب اسلامی برای یک مادر درنظام جمهوری اسلامی برای اثبات حقانیت ما نسبت به انقلاب و آرمان های شهدا کافی نیست که اکنون یادگار این شهدا را نیز باید در حبس و زنجیر ببینیم؟»

به گزارش جرس، این مادر دردمند، در نامه خود با اشاره به بازداشت “غیرقانونی” فرزندش و اخبار منتشر شده در زمینه اعتصاب غذای وی، عنوان کرده است مسئول هر گونه حادثه‌ای برای وی مقامات قضایی و اجرایی کشور هستند.

داریوش ممبینی عضو شورای شهر اهواز، دوم مهرماه، پیش از کنفرانس مطبوعاتی دیگری که قصد داشت مجددا تخلفات مقامات دولتی را افشا کند، بازداشت شد.

ممبینی از روز اول دستگیری، در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود که بدلیل برگزاری کنفرانس های خبری و انتقاد از مقام های دولتی صورت گرفت – اقدام به اعتصاب غذا کرده و بر اساس آخرین اخبار، حال وی بسیار وخیم می باشد.

متن کامل نامه مادر ممبینی به رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله آملی لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

احتراما” به استحضار می‌رساند فرزند اینجانب، داریوش (حمزه) ممبینی سرباز ناصح و خیرخواه انقلاب، جانباز ۵۰درصد جنگ ایران و عراق، برادر دوشهید و سه جانباز دوران انقلاب و جنگ می باشد که در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ و دقیقا” یک ساعت قبل از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و یک روز پس از شکایت خود از فرماندار اهواز که قصد داشت اعتراض و انتقاد خود را از عملکرد شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایت شوراهای اسلامی استان خوزستان که در اقدامی غیرقانونی اقدام به سلب عضویت ایشان که نماینده منتخب مردم در دو دوره شورای شهر اهواز آن هم با رای بسیار بالا بودند اعلام کند، به شکل کاملا” غیرقانونی و توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شدند و حدود ۲۵ روز است که در سلول انفرادی بدون کوچکترین ارتباط با جهان خارج در بازداشتگاه اداره اطلاعات محبوس گشته و هنگام مراجعه، مقامات قانونی ما را از وضعیت ایشان با خبر نمی سازند. درهمین رابطه موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام جنابعالی یادآور می شود :

۱- دستگیری فرزندم بدون ارسال احضاریه توسط مقامات قضائی بوده است .

۲- بدون نشان دادن حکم قانونی، تفتیش منزل و بازداشت انجام شد .

۳- تهدید اعضای خانواده به سکوت و عدم اطلاع رسانی به موکلان نماینده اول شهر اهواز .

۴- نگهداری در سلول انفرادی که در بخشنامه های آن قوه محترم به عنوان شکنجه یاد شده است .

۵- عدم تماس وکیل با موکل خود .

۶- عدم تفهیم اتهام

۷- عدم اطلاع خانواده از جریان دادرسی حتی در حد تماس تلفنی.

۸- هتک حیثیت نماینده مردم با توجه به چاپ و انتشار تعداد زیادی بنر در سطح شهر اهواز و مصاحبه های استاندار خوزستان و فرماندار اهواز .

اینها تنها بخشی از موارد تخلف توسط مجریان قانون است و بنده متعجبم که در کشور اسلامی که حکومت مدارانش داعیه استقرار عدل علوی دارند و از کوچکترین بی عدالتی در جهان شکوه ها سر می‌دهند ، چگونه بی قانونی را در جامعه ترویج می دهند و شخصیت اجتماعی و فرهنگی همچون فرزندم که جرمش حمایت از حقوق شهروندی و دفاع از حقوق موکلان خود می باشد را از بدیهی ترین حقوق انسانی خود که ارتباط و تماس با خانواده است ، محروم می دارند اینجانب با اعلام نگرانی شدید از وضعیت سلامت فرزند عزیزم که قریب ۲۵ روز است که در بازداشت غیرقانونی به سر برد و خبرهائی مبنی بر اعتصاب غذای نامبرده نیز منتشر شده است، اینک اعلام می کنم در پی عدم پاسخگوئی مقامات رسمی و قانونی ، بیم جان فرزندم را داشته و هرگونه عوارض ناشی از این بازداشت راقویا” متوجه مقامات اجرائی و قضائی استان و کشورمی دانم .

آیا تحمل شکنجه فرزندان در قبل ازانقلاب و دادن دو شهید و ۴ جانباز درانقلاب اسلامی برای یک مادر درنظام جمهوری اسلامی برای اثبات حقانیت ما نسبت به انقلاب و آرمان های شهدا کافی نیست که اکنون یادگار این شهدا را نیز باید در حبس و زنجیر ببینیم؟

ازشما به عنوان عالی ترین مقام قضائی کشور خواهان احقاق حقوق از دست رفته فرزند خویش و آزادی فوری ایشان هستم.

با تشکر
ماه سلطان شیرالی
مادر داریوش ممبینی

0 نظرات :: نامه مادر داريوش ممبيني عضو بازداشت شده شوراي شهر اهواز به رئیس قوه قضائیه

آخرين اخبار ارس