بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

يازدهمين پيش شماره روزنامه کلـــمــــه» از روزي بترسيد كه انگشت حسرت به دهان ميگيريد

روزنامه کلـــمــــه پيش شماره يازدهم؛
آيت الله دستغيب: از روزي بترسيد كه انگشت حسرت به دهان ميگيريد
. ادامه راه سبز(ارس): يازدهمين پيش شماره روزنامه كلمه در تاريخ دوشنبه 26 مهرماه 89 جهت چاپ و تكثير منتشر شد و اكنون همت ما را ميطلبد:

براي دریافت فايل pdf روي تصوير زير كليك كنيد
پی دی اف (193 کیلو بایت)

لينك كمكي دانلود مستقيم pdf: "اينجا"
لينك دانلود مستقيم فايل تصويري jpg: "اينجا" حجم 421 كيلوبايت

3 نظرات :: يازدهمين پيش شماره روزنامه کلـــمــــه» از روزي بترسيد كه انگشت حسرت به دهان ميگيريد

  1. رنج نامه معلمی سبز و گمنام به نام رضا ژند
    • یکشنبه بیست و پنجم مهر 1389

    نهضت سبز آزادی: این نوشته توسط خود آقای ژند برایمان فرستاده شده و جدای از اینکه با تحقیقات صورت گرفته این ادعا به نهضت سبز آزادی اثبات گردیده است باید این را بگوییم که ایشان تنها قطره ای از اینگونه ستمدیدگان هستند ، پس چرا باید در اطلاع رسانی آنقدر ضعیف عمل کنیم که من و شما را به حق مورد سوال قرار دهند که جگر اطلاع رسانی را نداریم. واقعا این ننگیست که روز به روز متاسفانه گرفتارش می شویم. ما که هدفمان اطلاع رسانی صداهای ستم دیده است کم کم در سکوت خود غرق می شویم بی آنکه حتی از صدای خفته مان نتیجه ای عاید شده باشد.
    متن کامل این رنج نامه را در ذیل می توانید مطالعه کنید:

    23 خرداد پارسال 1389 توی درگیری های خیابونی در خیابان ولی عصر گرگان دستگیر شدم ما رو بردند به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و همینطور از ما در طول راه و اونجا پذیرائی می کردند به اتهام اقدام علیه امنیت ملی افتادم زندان بعد از 48 ساعت دوباره من رو با چشم بسته و دستبند بردند برای پذیرائی اینبار اون یک جای خوب ! و دوباره برگردوندند زندان بعد از 37 روز زندانی بازپرس موافقت کرد که با وثیقه 20000000 ریالی فعلاً آزاد باشم اما امسال همه چیز تموم شد 74 ضربه شلاق ، 3000000 ریال جریمه نقدی و 3000000 ریال دیگه واسه ماهواره که از خونه ام گرفتن و بعد تازه جالب شد آموزش و پرورش استان من رو 5 سال به خارج استان تبعید کرد که بعد از اعتراض رای دوباره تایید شد حالا من موندم و زنم که 4 ماهه بارداره و پسرم که تازه امسال رفته کلاس اول و جالبه که همه این وبلاگ ها که واسشون میل فرستادم جیگر نوشتن مطالب من رو ندارن البته تمام احکام رو هم میفرستم شما هم دوست سبز ! اگه جیگر نداری فقط بخون که بعد از 17 سال سابقه تدریس حالا ..... جالبه و جالبتر هم میشه .....

    در روزهای آتی نکات تکمیلی و اسناد موجود نیز منتشر خواهد گردید..

  2. با سلامی سبز

    همکار گرامی گزارش تکمیلی به همراه اسناد معتبر از رنج نامه معلم سبز آقای رضا ژند در وبلاگ نهضت سبز آزادی منتشر گردیده است.
    تقاضا مندیم در صورت صلاح دید جهت اطلاع رسانی گسترده تر این مطلب را در وبلاگ وزینتان منتشر فرمایید.
    آدرس مستقیم فایل مورد نظر به شرح ذیل است:

    http://www.nsair5.blogfa.com/post-28.aspx

    به امید ایرانی آزاد
    معاونت آرشیو نسا

  3. رنج نامه معلمی سبز از دوران دستگيري، اسارت، بازجويي و محاكمه خود پس از انتخابات و مجموعه كپي تصاوير اسناد ارائه شده ايشان از حكمهاي دادگاه، دادگاه تجديد نظر، حكم آموزش و پرورش و حكم تجديد نظر كه عليه ايشان صادر شده توسط و وي بصورت عمومي ارائه گرديده است را ميتوانيد در فايل pdfي كه آدرس آن در زير مي آيد دانلود و مشاهده كنيد:

    http://www.4shared.com/document/plbonQED/__________.html

    يا علي
    ارس

آخرين اخبار ارس