بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

تاج زاده: آینده ایران بی تردید سبز است و ایران برای همه ایرانیان خواهد شد

درخواست عضو زندانی از جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب:
تاج زاده: عضوگیری کنید تا محبوبیت شما بر حزب پادگانی آشکار شود

. ادامه راه سبز(ارس): سید مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دوره اصلاحات نکاتی را پیرامون اعلام انحلال دو حزب قانونی مشارکت ایران اسلامی و مجاهدین انقلاب اسلامی بیان کرد. تاج زاده همچنین از دو حزب قانونی مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی خواست تا اقدام به عضوگیری کنند.

تاج زاده با بیان اینکه سه سال نماینده قوه مجریه در کمیسیون ماده ده احزاب بوده است، اعلام کرد: «با قاطعیت عرض می کنم که انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، غیرقانونی است و بنابراین باید این دو حزب با قاطعیت به کار خود ادامه دهند و اگر من بیرون زندان بودم، به دوستان پیشنهاد می کردم که اعلام عضوگیری کنند تا میزان محبوبیتشان نزد مردم بر حزب پادگانی- طالبانی آشکار شود.»

به گزارش تحول سبز نکات مطرح شده توسط سید مصطفی تاج زاده به شرح زیر است:
۱-باعث افتخار ماست که مرتضوی، قصاب مطبوعات آزاد در ایران و متهم ردیف اول جنایات کهریزک، که ننگی برای نظام اسلامی ما شد و خواهدماند و متهم به قتل دکتر زهرا کاظمی، تقاضای انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را درخواست کرده است.

۲- این که دادگاهی در این زمینه اگر تشکیل شده باشد، که در صحت این خبر هم تردید وجود دارد، به صورت غیرعلنی و مخفیانه بوده تا بتواند در غیبت نمایندگان این احزاب و وکلایشان حکم فرمایشی صادر کند، نشانگر این است که خوشبختانه کوچکترین نقطه ضعف و تخلف قانونی در کارنامه این دو حزب مردمی وجود ندارد وگرنه بی تردید خطاها تاکنون در بوق و کرنای دستگاه تبلیغاتی ستاد کودتا قرار گرفته بود و این نیز باعث افتخار ماست. البته شنیده ام که دادستان به دروغ گفته دادگاه علنی بوده است. به هر حال به مردم عزیز ایران عرض می کنم که دادگاه غیرعلنی یعنی اتهامات بی پایه و محکومیت فرمایشی.

۳- از همان ابتدای دستگیری ما بازجوها گفتند که این دوحزب را منحل و ما را محکوم و زندانی خواهند کرد بنابرین، این رفتار غیرقانونی برای ما قابل پیش بینی بود چرا که صدور حکم انحلال این احزاب، یکی دیگر از سناریوهای از پیش تعیین شده برای ایجاد جامعه تک صدایی و انسدادی بود.

۴- متأسفم که باید بگویم ررژیم شاه مخالفان سیاسی خود را در سطح دکتر مصدق و مهندس بازرگان در دادگاه های علنی، یکی ۵۶ سال پیش و دیگری ۴۵ سال پیش، محاکمه کرد و جمهوری اسلامی بعد از مردمی ترین انقلاب جهان و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، جرأت برگزار کردن دادگاه های علنی اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد و احزاب را با رعایت ضوابط حقوقی و قانونی ندارد و البته مردم ما کاملا هوشیارند و هرقدر حزب پادگانی چنگ و دندان بیشتری نشان می دهد، آنان ما را بیش از گذشته مورد تفقد و مهر قرار می دهند و من به شخصه در مدت مرخصی شاهد لطف مردم و قدرشناسی شان نسبت به خود و دیگر خدمتگزاران کشور و مردم بوده ام که این امر موجب شرمساریم بوده چون هرچه کرده ام از سر ایمان و اعتقاد و انجام وظیفه بوده است.

۵- نکته پایانی این که بنده به عنوان کسی که سه سال نماینده قوه مجریه در کمیسیون ماده ده احزاب بوده ام با قاطعیت عرض می کنم که انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، غیرقانونی است و بنابراین باید این دوحزب با قاطعیت به کار خود ادامه دهند و اگر من بیرون زندان بودم به دوستان پیشنهاد می کردم که اعلام عضوگیری کنند تا میزان محبوبیت شان نزد مردم بر حزب پادگانی- طالبانی آشکار شود.

مصطفی تاج زاده: ما هرگز شکایتمان از کودتاچیان را پس نمی‌گیریم

سید مصطفی تاج زاده صبح امروز با همسرش ملاقات و گفتگو کرد. وی در این ملاقات، در واکنش به خبر برخی نشریات ارگان اسلام طالبانی- پادگانی مبنی بربازپس گیری شکایت هفت شاکی از کودتاگران نظامی توسط ایشان گفت: باید بگویم هیچ یک از ما شکایتمان را پس نگرفته و نمی گیریم و اساسا در زندان بودن ما با این وضعیت، به همین علت است و دستگاه قضایی باید به مردم توضیح دهد که چرا به شکایت ما ترتیب اثر نمی دهد. تعلل قوه قضائیه در این زمینه به این معنی است که اراده مافوق آن مانع رسیدگی به شکایت ما از کودتاچیان است.

حرف های شاه را تکرار نکنید

به گزارش تحول سبز، وی هم چنین گفت: این که مقامات قضائی ادعا می کنند که در ایران زندانی سیاسی نداریم درواقع حرف شاه را تکرار می کنند. او هم چنین ادعایی داشت و همواره در مصاحبه ها اعلام می کرد که زندانی سیاسی نداریم بلکه اقدام کنندگان علیه امنیت کشور در زندان به سر می برند. بنابرین این ادعا جدید نیست و متأسفانه اقتدارگراها ما را در این زمینه به چهل سال پیش بازگردانده اند.

وی ادامه داد: علت این که حزب پادگانی نمی خواهد بپذیرد که ما زندانی سیاسی هستیم، در حالی که بزرگترین جرم امنیتی دوستانمان توسط ایشان اختلال در ترافیک طی یک تظاهرات چندمیلیونی اعلام شده، آن است که بهانه ای برای نقض حقوق شهروندی ما داشته باشند و نگذارند دادگاه های چهره های سیاسی براساس اصل ۱۶۸ قانون اساسی با حضور هیأت منصفه تشکیل شود. هم چنان که شاه نیز با امنیتی خواندن جرم مخالفان و منتقدان قانون گرای خویش، آنان را در دادگاه های نظامی محاکمه می کرد نه توسط دادگستری. طرفداران اسلام طالبانی-پادگانی می دانند که تشکیل هر دادگاه علنی نهایتا به افشای عملکرد خلاف قانون و سیاه کاری های آنان منجر خواهد شد.

با این شرایط اقتصادی و بی کفایتی مدیریتی گذر زمان به ضرر حزب پادگانی و به سود جنبش سبز است

تاج زاده هم چنین در ارتباط با شرایط موجود کشور گفت: اقتدارگراها در شرایط بسیار بدی به سر می برند. اختلافاتشان روز به روز گسترده تر، عمیق تر و علنی تر می شود. فساد درون حکومت هم بیشتر و آشکارتر شده است. قوم و خویش بازی، هزارفامیل و اشرافیت نظامی در مدیریت کشور حرف اول را می زند و مهم تر از همه بی کفایتی و تنگ نظری و ندانم کاری در اداره امور کشور روز به روز مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی را افزایش می دهد.

عضو حزب مشارکت تاکید کرد: خود حضرات نیز از نارضایتی گسترده و روبه رشد مردم که صدای اعتراض مراجع بزرگوار را نیز بلند کرده، کاملا آگاهند و می دانند که با طرح حذف یارانه ها و افزایش بی سابقه قیمت ها نارضایتی وسیع تر و عمیق تر خواهد شد و به این ترتیب گذر زمان به ضرر حزب پادگانی و به سود جنبش سبز است.

کمربندها را محکم ببندیم، آینده ایران بی تردید سبز است و ایران برای همه ایرانیان خواهد شد

تاج زاده خاطرنشان کرد: در این شرایط آنان دو راه بیشتر پیش پای خود ندارند. یا باید دست به سرکوب بیشتر و بگیر و ببند و گسترده تر بزنند تا به این ترتیب با راهبرد «النصر بالرعب» با حکومت براساس ایجاد ترس، قدرت را هم چنان دراختیار داشته و مخالفان را سرکوب کنند و یا این که راه دوم را پیش گیرند و حقوق شهروندان را به رسمیت بپذیرند و به اجرای بدون تنازل قانون اساسی و برپایی انتخابات آزاد با همه مقدماتش از جمله آزادی بیان، قلم، تحزب و تجمع، گردن نهند.

وی افزود: به نظر می رسد اقتدارگرایان هنوز جرأت پذیرش اشتباه استراتژیک خود را در یک سال و نیم گذشته ندارند و در صددند تا راه اول را هم چنان ادامه دهند با این که جهانیان می دانند زبان تهدید نشانه ضعف و سستی است و این روش ها و راهبرد بگیر و ببند و سرکوب در عصر گفتمان دموکراسی و عصر اتباطات آزاد و اینترنت و ماهواره و تلفن همراه محکوم به شکست قطعی است. به همین دلیل باید کمربندها را محکم تر بست و این مرحله را پشت سر گذاشت. آینده ایران بلاتردید سبز است و ایران به زودی برای همه ایرانیان خواهد شد، انشاء الله.

0 نظرات :: تاج زاده: آینده ایران بی تردید سبز است و ایران برای همه ایرانیان خواهد شد

آخرين اخبار ارس