بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

احمدی مقدم: ارزها را دشمن از بازار جمع کرد؛ خاتمی هم با بی‌بی‌سی ارتباط دارد!

احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی:
ارزها را دشمن از بازار جمع کرد؛ خاتمی هم با بی‌بی‌سی ارتباط دارد!

. ادامه راه سبز(ارس): فرمانده نیروی انتظامی ادعا کرد: دشمن با جمع‌آوری ارز از بازار داخلی می‌خواست به سیستم اقتصادی ضربه وارد کند، لیکن همین مسئله باعث شد نقدینگی از بازار جمع‌آوری شود؛ کشور نسبت به عرضه ارز هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی جامعه وعاظ سردار احمدی مقدم شب گذشته در نشست هفتگی جامعه وعاظ تهران با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی در جامعه اظهارداشت: امنیت اخلاقی در حقیقت آیین‌نامه باورها و اعتقادات جامعه است.

وی که یکی از عوامل اصلی جنایت کهریزک و خشونتهای بعد از انتخابات است، گفت: آتش فتنه در بعد از انتخابات بروز و ظهور کرد،‌ امٌا مقدمات و زمینه‌سازی‌های آن قبل از آن صورت گرفته بود که نیروی انتظامی با تشخیص به موقع و عکس‌العمل‌های مناسب نسبت به کنترل و دفع بسیاری از توطئه‌ها اقدام کرد.

گشت ارشاد، بهانه‌ای برای لشگرکشی خیابانی فتنه‌گران بود

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور بدون اشاره به رفتارهای غیرقانونی گشت ارشاد در سطح شهرها، در ادامه بیان داشت: گشت ارشاد، برای جریان فتنه بهانه‌ای برای لشگرکشی خیابانی و ایجاد فتنه و آشوب بود تا اهداف خود را از طریق آن پی‌گیری کنند.

احمدی‌مقدم در خصوص نیروهای رسانه‌ای فتنه‌گران تصریح کرد: زمانی که آنها برای کمک به رسانه‌های ضدانقلاب از جمله BBC به خارج از کشور می‌رفتند در جلسه خداحافظی با سیدمحمد خاتمی دیدار کرده و تصمیم خود را برای خروج از ایران به اطلاع وی رساندند.

وی در همین زمینه مدعی شد که خاتمی ضمن استقبال از این موضوع از آنها خواسته تا با وی در تماس باشند.

احمدی‌مقدم از حضور روانشناس در تیم های ارشادی خود خبر داد و افزود: در بسیاری از تیم‌های مستقر یک عضو روانشناس حضور دارد، که نسبت به پی‌گیری خطای انجام گرفته با فرد خاطی و خانواده وی مشاوره روانشناسی صورت می‌گیرد.

ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است

وی در راستای سخنان اخیر مسئولان بجای پرداختن به مسایل اقتصادی و مشکلات پیش روی مردم در آستانه هدفمندی کردن یارانه ها به فتنه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است و آمریکایی‌ها در این دوره مامور خزانه‌داری کل خود را به کشورهای مختلف می‌فرستند تا آنها را تحت فشار قرار دهند.

احمدی‌مقدم در ادامه جمع‌آوری ارز در چند روز گذشته را توطئه دشمن توصیف کرد و افزود: دشمن با جمع‌آوری ارز از بازار داخلی می‌خواست به سیستم اقتصادی ضربه وارد کند، لیکن همین مسئله باعث شد نقدینگی از بازار جمع‌آوری شود؛ کشور نسبت به عرضه ارز هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

0 نظرات :: احمدی مقدم: ارزها را دشمن از بازار جمع کرد؛ خاتمی هم با بی‌بی‌سی ارتباط دارد!

آخرين اخبار ارس