بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

معجزه هزاره سوم: یارانه‌های نقدی را سرمایه‌گذاری کنید! + ويدئو

احمدي نژاد در مصاحبه تلوزيوني شب گذشته:
یارانه‌های نقدی را سرمایه‌گذاری کنید!
. ادامه راه سبز(ارس): چكيده هايي چون دُري گهربار! در مصاحبه تلویزیونی دیشب؛ «هم اكنون دو ابرقدرت در دنیا وجود دارد: ایران و آمریكا!» ، «تا 15سال دیگر ایران تنها ابرقدرت دنیا خواهدبود!» ، «در کشور ما امید موج می زند!» ، «من خود یک مهندس هستم و محاسبه می‌کنم؛ منحنی پیشرفت ملت ایران و شیب آن را که می‌بینم» ، «در ایران یك كودك 5ساله هم نگاه جهانی دارد!» ، «در بخش كشاورزی طراحی شده كه نه تنها زندگی كشاورزان بهتر شود بلكه تولید محصولات كشاورزی افزایش پیدا كند!» ، «3 سال بعد دغدغه مسکن نداریم!» ، «یارانه‌های نقدی را سرمایه‌گذاری کنید» ، «خواهش من از مردم این است كه یكبار برای همیشه ، اقلیت محض چند نفری (!) را كه از فضاسازی‌ها سوء استفاده می‌كنند، تنبیه كنند!»

و دست آخر هم احمدی نژاد به رئیس کل بانک مرکزی دستور داد که نرخ ارز را به شکلی واقعی کند که "کاهش قیمت آن حالا حالاها تداوم یابد"!!!
به گزارش خبرگزاری‌ها، وی در مصاحبه تلویزیونی دیشب خود گفت: “از دکتر بهمنی (رئیس کل بانک مرکزی) خواسته ایم که قیمت ارز (دلار) را واقعی کند، زیرا وقتی ذخایر عظیم ارزی در اختیار داریم باید پول ملی را تقویت کنیم؛ لذا روند کاهشی نرخ ارز باید ادامه یابد. زمانی موفق خواهیم بود که پول ملی‌مان، پول قدرتمندی باشد.”

خبرگزاری مهر در تفسیر سخنان عجیب رئیس دولت دهم نوشت: “منظور دکتر احمدی نژاد این نبود که نرخ ارز واقعی شود و نرخ آن به بیش از ۱۶۰۰ تمان افزایش یابد بلکه وی بر تداوم کاهش نرخ ارز تاکید داشت و بحث تقویت پول ملی کشور – به دلیل پشتوانه بالای ارزی – را مطرح کرد.”

احمدی نژاد همچنین از مردم درخواست کرد که تا شش ماه آینده تقاضای جدیدی درزندگی تعریف نکنند و پول واریزی (۸۱ هزار تومان) را که به گفته وی علی‌الحساب و برای دو ماه است، در بورس یا حساب پس‌انداز کوتاه مدت سرمایه‌گذاری کنند!

وی در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد: “در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هیچ فشار سنگینی بر مردم مطلقا در راه نیست، اما با سازوکارهایی، باید شرایطی را پیش آوریم که مردم در مصرف صرفه‌جویی کنند.”

احمدی نژاد وعده داد که: “تردید نداریم از همان روز اول زندگی قریب به اتفاق مردم بهتر خواهد شد.” وی همچنین مدعی شد: “دولت آمار همه انبارهای کشور را دارد و اگر به توصیه وی برای خالی کردن انبارها توجه نشود صاحبان کالاهای انبار شده خود ضرر خواهند کردزیرا کارا در بازار به وفور یافت خواهد شد.”

رئیس دولت همچنین ادعا کرد روند هدفمندی یارانه‌ها آغاز شده، و این در حالی است که زمان اجرای سراسری این قانون هنوز مشخص نیست و تاکنون از اول مهر به نیمه آن و سپس به اوایل آبان موکول شده است. همچنین قیمت هفت حامل‌ انرژی نیز که افزایش نهایی قیمت‏ کالا و خدمات بر اساس آن صورت می‌گیرد، تعیین نشده است.

دست خودشان نيست!، اين آقاي دكتر مهندس ما عادت كرده اند هميشه يك صفر-0- ناقابل جلوي آمارهاي خودشان بگذارند!
اگر ماهی ۲۰ هزار توان به حساب فرزندتان بریزید ظرف پانزده سال صاحب ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون سرمایه خواهند شد!


دانلود flv

6 نظرات :: معجزه هزاره سوم: یارانه‌های نقدی را سرمایه‌گذاری کنید! + ويدئو

  1. لابد از باقيمانده اش هم يك پس انداز بلند مدت باز كنيم و از سود متعلقه به آن عروسي فرزندانمان را راه اندازي كنيم و با تتمه اش هم يك سرپناه همراه با يك باغچه كوچك تهيه كنيم؟!!!!!!!!

    چطوره دكتر مهندس؟!

  2. روزی در یک مراسم شخصی ابله فریاد زد و دیگری را متهم ساخت که او روزانه 20000 بیست هزار فعل خلاف انجام میدهد یک پیرمرد در مجلس تاب نیاورد و در جواب آن ابله گفت یارو تو یا تاکنون فعل خلاف انجام نداده ای یا این که حساب و کتاب خوب نمیدانی حالا فکر کنم ریاست محترم جمهور یا تا حالا اقتصاد نخوانده یا اینکه حساب کتابش خوب نیست.

  3. در دولتهاي نهم و دهم اين يك رويه مرسوم است و جاي تعجب ندارد!. دروغ كه حناق نيست و به دليل حمايت بزرگان حكومت "سلسله محموديان" نيز از اين دورغها نمي ميره!

  4. بدون حذف یارانه ها اگه ماهی چهل هزار تومن به هر کس بدن با این وضع اقتصادی چه دردی از مردم دوا میکنه ؟که تازه یارانه ها رو هم حذف کنند ..این دکتر مهندس دانشمند آمار فکر کنم رایانه ها رو هم قبل یارانه ها حذف فرمودن که این جوری کیلویی آمار تولید میکنند البته یادمون نره ایشون دکتر مهندس معجزه هزار سوم هستند البته در خیال!!!!!!

  5. مجتبی واحدی:متآسفانه در برابردروغ‌پردازی و مردم‌فریبی احمدی نژاد، همه مقامات جمهوری اسلامی سکوت پیشه ساختند

    اگر دولت احمدی‌نژاد بتواند تا پانزده سال دیگر همه‌ماهه به صورت مرتب یارانه نقدی خانواده ها را پرداخت نماید و خانواده های ایرانی هم بر اساس توصیه احمدی‌نژاد هر ماه بیست هزار تومان از یارانه دریافتی را پس‌انداز نمایند اصل رقم پس‌اندار شده ـ بدون احتساب سود بانکی آن ـ معادل سه میلیون و ششصد هزار تومان خواهد بود که به تدریج و بر اساس موجودی در پایان هرسال، رقمی به عنوان سود به آن اضافه خواهد شد. حالا فرض کنید که دولت به جای پرداخت این مبلغ در یک دوره پانزده ساله ، آن را یک شبه پرداخت کند و همین امروز سه میلیون و ششصد هزار تومان در حساب فرزندان باشد . همچنین فرض کنید که گرانی های لحظه ای، مردم را ناچار نکند برای رفع برخی نیازهای ضروری، بخشی از مبلغ پس انداز شده را برداشت نمایند. فرض سوم نیز که مانند هر دو فرض دیگر، فاصله بسیاری با واقعیت دارد آن است که نرخ سود بانکی برای این پس‌انداز ، پانزده در صد باشد . در آن صورت پس از پانزده سال، مبلغ «بیست و نه میلیون و دویست و نود و سه هزار و چهار صد و بیست و یک تومان و هشت رالغ» در حساب پس‌انداز موجود خواهد بود و نه یکصد میلیون تومان! البته همانطور که در بالا توضیح داده شد مبلغ مورد نظر به تدریج و در یک دوره پانزده ساله به حساب ریخته می شود و لذا رقم مورد نظر در پایان پانزده سال، بسیار کمتر از بیست و نه میلیون تومان خواهد بود .

    متآسفانه در برابر این دروغ‌پردازی و مردم‌فریبی آشکار، همه مقامات جمهوری اسلامی سکوت پیشه ساختند.

  6. شهر در دست دیوانگان است و سکوت , بدترین چاره !!!!!!
    تا زمانی که دکتر مهندس خودش رو فرستاده امام زمان ببینه و مارو خس و خاشاک و رئیسش هم ما رو میکروب ببینه همینه !!
    باید همه با هم این عینک رو از چشمشون دربیاریم !!!

آخرين اخبار ارس